S-ryhmän Antti Tapani -muotilanseeraus palkittiin

Antti Tapani -mallisto on luonnollista jatkoa Prisman markkinoinnissa jo aiemminkin esiintuodulle ideologialle siitä, että muoti kuuluu kaikille.


 

Antti Tapani -muotimalliston lanseeraus on voittanut arvostetun markkinointialan eurooppalaisen Euro Effie -palkinnon. Pronssia tuli tuotteiden tai palvelujen lanseerauskategoriassa.

 

Keväällä 2020 lanseerattu Prisman ja Antti Tuiskun muotimallisto voitti jo aiemmin kotimaisen Effie-kilpailun pääpalkinnon sekä kultaa että hopeaa kahdesta eri kategoriasta.

S-ryhmä on jo aiemmin voittanut kaksi Euro Effietä Alepan Korttelitoiveella ja nousee nyt kolmella voitolla parhaiten Euro Effie -kilpailussa kautta aikojen menestyneeksi suomalaisyritykseksi. 

- S-ryhmän marketkaupan markkinointi on kunnianhimoista ja tavoitteellista. Se on myös vahvaa kansainvälistä tasoa. Euro Effien lisäksi olemme parhaiten menestynyt suomalainen mainostaja myös Eurobest ja Cannes Lions -kilpailuissa. Myös kotimaassa olemme saaneet tasaisesti tunnustusta esimerkiksi Suomen Effie-kilpailussa vuoden 2015 Halpuutus-kampanjasta alkaen, iloitsee S-ryhmän marketkaupan markkinointijohtaja Lauri Toivonen. 

Antti Tapani -mallisto on luonnollista jatkoa Prisman markkinoinnissa jo aiemminkin esiintuodulle ideologialle siitä, että muoti kuuluu kaikille. Prisma tarjoaa asiakkailleen edullista, laadukasta ja vastuullisesti tuotettua muotia, joka mahdollistaa ajassa eläen ja kestävästi yksilöllisen ja oman tyylin meille jokaiselle. Sekä myynnin, myytyjen kappaleiden että asiakaslukumäärän valossa Prisman rooli Suomen suosituimpana muotikauppiaana on Suomessa vahvistunut vuosien 2019 ja 2021 välillä.  

Teksti ja kuva: SOK 2.12.2021


Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Rexona luotetuin deodoranttimerkki 2024 -tutkimus

Olet mitä syöt käynnistyy MTV3-kanavalla