Uusi kansainvälinen muotibrändi rantautuu Suomeen

Avercinin ensimmäisiin tuotteisiin lukeutuvien Italiassa valmistettujen aurinkolasien mallisto on juuri lanseerattu. Myöhemmin tänä vuonna yhtiö julkistaa myös muita design-tuotteita, kuten vaatteita ja asusteita.


 

Uusi kansainvälinen muotibrändi, Avercini, rantautuu Suomeen. Avercinin ensimmäisiin tuotteisiin lukeutuvien Italiassa valmistettujen aurinkolasien mallisto on juuri lanseerattu. Myöhemmin tänä vuonna yhtiö julkistaa myös muita design-tuotteita, kuten vaatteita ja asusteita.

Avercini on uusi tulokas kansainvälisille muotimarkkinoille, ja sen perustajien tarkoituksena on lanseerata Avercini ensin Suomessa ja edetä sen jälkeen nopeasti myös muualle Eurooppaan ja maailmalle.

Avercinin tarina sai alkunsa useista kansainvälisistä saman vision ja ajattelutavan jakavista ihmisistä. Heitä yhdistää samanlainen näkemys muodista, johon kuuluvat olennaisena osana minimalismi, ajattomuus, tuotteiden laadukkuus ja pitkä käyttöikä. Yhtiö pyrkii vähentämään kaikessa toiminnassaan hiilijalanjälkeä ja minimoimaan jätteen syntymisen.

Avercinin mallistojen keskeinen viesti on se, etteivät vaatteet ja asusteet ole pelkästään käyttöä varten, vaan käyttäjä voi myös osoittaa niillä sisäistä vahvuuttaan ja individualismiaan. Samaan aikaan Avercini korostaa tuotteidensa ajatonta eleganssia ja esteettistä minimalismia ja pyrkii inspiroimaan ihmisiä elämään vapaasti ja rohkeasti omilla ehdoillaan.

Avercini ei kanavoidu mihinkään tiettyyn henkilöön, maahan tai kulttuuriin, ja tavoitteena on yhdistää saman ajattelutavan jakavia ihmisiä globaalisti.

Avercinin Mirage-aurinkolasimallisto on nyt lanseerattu kuluttajille. Myöhemmin syksyllä julkistetaan FSTLNE-vaatemallisto. Avercinin tuotteet ovat myynnissä yhtiön verkkokaupassa (www.avercini.com).

 

Avercini: www.avercini.com

Lähde: www.visualmedia.fi 7.3.2023

 




 


Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Rexona luotetuin deodoranttimerkki 2024 -tutkimus

Olet mitä syöt käynnistyy MTV3-kanavalla