K-Citymarketin ja MUJIn yhteistyö etenee


Valikoima koostuu monipuolisesti sisustus-, kosmetiikka- ja kodin sekä pukeutumisen tuotteista.

 

Japanilainen lifestyle-brändi MUJI saapuu lähes neljänsadan tuotteen voimin kolmeen eri K-Citymarketiin: Turun Kupittaalle, Espoon Iso Omenaan ja Pirkkalaan. Pop-upit avautuvat lokakuussa. K-Citymarketin ja MUJIn yhteistyö alkoi huhtikuussa K-Citymarket Järvenpäästä, jossa pop-up-piste on toiminut siitä asti. Nyt tehtävät laajennukset ovat jatkoa onnistuneelle yhteistyölle.

MUJI saapuu Turun K-Citymarket Kupittaalle, Espoon K-Citymarket Iso Omenaan ja K-Citymarket Pirkkalaan valikoimaan lähes neljälläsadalla suosituimmalla tuotteellaan. Valikoima koostuu monipuolisesti sisustus-, kosmetiikka- ja kodin sekä pukeutumisen tuotteista. Pop-upit ovat toiminnassa Turussa 20., Espoossa 21. ja Pirkkalassa 27. lokakuuta alkaen.

”K-Citymarket Järvenpään asiakkaat ottivat MUJIn vastaan avosylin ja myynti ylitti kaikki odotuksemme heti ensimmäisinä päivinä. Suosituimpia tuotteita Järvenpäässä ovat olleet kynttilät, erilaiset säilytystuotteet sekä sukat ja t-paidat. MUJIn ideologia istuu erinomaisesti K-ryhmään. Jaamme yhteisen ajatuksen paremman arjen tuomisesta ihmisille kauniilla ja edullisilla tuotteilla. K-Citymarket-yhteistyön myötä MUJI-tuotteet tulevat yhä useamman suomalaisen saataville. Useampien pop-upien myötä harjoittelemme ja opimme yhdessä tekemisestä MUJIn kanssa – sen jälkeen pohditaan taas jatkoa”, K-Citymarketin käyttötavaran osto- ja myyntijohtaja Hannele Åberg kertoo Keskon tiedotteessa 18.10.2021.

"K-Citymarket-asiakkaat Järvenpäässä ottivat MUJIn omakseen saman tien ja ostivat Järvenpäästä monipuolisesti eri tuoteryhmien tuotteita. On hienoa avata kolme uutta pop-up-kauppaa K-Citymarketien yhteyteen. Toivomme, että kuten Järvenpäänkin pop-up, tulevat uudetkin pop-upit olemaan menestyksiä ja että asiakkaat ottavat MUJIn vastaan avosylin", toteaa MUJI Finlandin toimitusjohtaja Miho Takagi.

Laajentuva MUJI-yhteistyö jatkaa K-Citymarketien uudistumisen tarinaa. Suomen 81 K-Citymarketia ovat kauppiaineen keskenään erilaisia, erityisesti kauppiasjohtoisen elintarvikevalikoimansa osalta. MUJI-pilotti on askel kauppakohtaisuuteen myös käyttötavaraosastoilla.

”Elintarvikkeessa K-Citymarket-kauppiaat rakentavat valikoimansa paikallisten asiakastarpeiden ja -toiveiden pohjalta. Myös käyttötavaraosastojen valikoimat rakennetaan asiakkaiden tarpeita palvelemaan – mutta paikallisten toiveiden sijaan Suomen laajuisesti. Panostamme jatkossa huomattavasti enemmän kauppakohtaisen asiakastarpeen ja mieltymysten täyttämiseen ja MUJI-pilotti on suuri harppaus tähän suuntaan. Jotta pystymme ylittämään asiakkaidemme odotukset jatkossakin, haluamme valikoimiimme juuri MUJIn kaltaisia vahvoja, tunnettuja kumppaneita”, Åberg sanoo.

 



 

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Maiju Kallio lanseerasi korumalliston

Saaren Taika auttaa ongelmaihoisia

Vaicute on uutuusvoide naisen intiimialueille